خبرها و دانستنی های علمی
سلام.امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و امیدوارم بتونم براتون همیشه مطالب جدیدی رو آماده کنم.
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 8:39 PM ::  نويسنده : محمد       

آیا شما تا به حال به اینکه ماشین های آینده چگونه هستند، فکر کرده اید؟ امروز ما می خواهیم به شما یک پروژه را از شرکت جنرال موتورز ایالات متحده نشان دهیم. مفهوم EN-V نام این پروژه می باشد که ماشین های آینده را به تصویر کشیده است. این ماشین الکتریکی، دو نفر ظرفیت دارد و در سه طرح مختلف طراحی شده است. این ماشین حاصل تفکر سه نفر از طراحان برجسته جیائو، شیائو و میائو می باشد. EN-V توسط یک باتری لیتیومی شارژ می شود. این ماشین خودش بدون دخالت شما قادر به حرکت می باشد.

عکس ماشین,Future Cars


 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 12:57 AM ::  نويسنده : محمد       

 

برخورد کامیون با پژو در نیمه شب سه شنبه ۱۶ اسفند ماه در بزرگراه شهید چراغچی مشهد منجر به جان باختن سه سرنشین آن شد. شدت برخورد کامیون حامل ۱۰ تن بار شن با خودرو سواری به حدی بود که بعد از واژگونی کامیون، اتاق و بار شن آن روی پژو و سطح خیابان کاملا تخلیه شد.

برخورد پژو و کامیون در بزرگراه شهید چراغچی مشهد


 

 

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 12:45 AM ::  نويسنده : محمد       

در تحقیقات جدید سوسکی کشف شده که دارای استعدادی است که درهیچیک از چهار هزار سوسکی که تا کنون شناخته شده‌اند وجود ندارد به طوریکه این سوسک که بهترین حشره جهنده در جهان است می‌تواند 50 برابر طول بدنش بپرد.
به گزارش بی باک به نقل ازگروه خواندنی های مشرق، این سوسک جهنده که در کیپ تاون آفریقای جنوبی کشف شده درجریان آخرین نامه های انجمن سلطنتی زیست شناسی توصیف شده است. این سوسک که حدود یک سوم اینچ طول دارد با نام علمی montistabularis Saltoblattella معرفی می شود اما به نام مستعارLeaproach معروف است و جهشها و پرش هایش با دوربین با سرعت بالا که در هر ثانیه توانایی ثبت دو هزار فریم را دارد گرفته شده است.

[تصویر:  731255_orig.jpg]

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 10:27 AM ::  نويسنده : محمد       

دوست داشتید تلفن شما شارژر بی سیم داشت؟ Powermat محصولی از شرکت دوراسل است که این وعده را به شما می دهد که می تواند بسیاری از تلفن های هوشمند را دارای شارژ بی سیم کند. کافی است یکی از این WiCC ها را به پشت باطری تلفن تان متصل کنید. (این کلمه مخفف کارت شارژ بی سیم یا همان Wireless Charging Card است.) تا ارتباط بی سیم بین گجت شارژر و باطری تلفن شما برقرار شود.

این کارت در واقع صفحه ای باریک و نازک است که به باطری می چسبد و امکان شارژ بی سیم را به باطری اضافه می کند. البته سال ها است که چنین فناوری در عمل وجود داشته است اما دوراسل روی بهینه سازی آن کار کرده و حالا در نمایشگاه امسال ادعا می کند که به یک محصول کاملا کاربردی و قابل مصرف تبدیل شده است.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 10:27 AM ::  نويسنده : محمد       

bluetooth.jpg

اگر چندان تمایل به استفاده از گوشی های hands free که بر روی لاله گوش گذاشته می شود ندارید و همیشه استفاده آن برایتان نا خوشایند بوده اکنون می توانید از دستبند های پیشرفته ای که مجهز به تکنولوژی بلوتوث می باشند استفاده کنید. این دستبند خوشکل به کمک فن آوری بلوتوث از طریق مد vibrating کلیه پیغام های صوتی و متنی و تماسهای تلفنی را به شما خبر می دهد. مدت زمان شارژ 3 ساعته می تواند این دستگاه را برای سرویس دهی 100 ساعته آماده سازد. با ویژگی های مذکور قیمت آن برایمان عجیب است. فقط 48$!


 

 



 
درباره وبلاگ

سلام به این وبلاگ خوش اومدید امیدوارم ازش راضی باشید. راستی نظر یادتون نره!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها و دانستنی های علمی و آدرس bright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 32824
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content