خبرها و دانستنی های علمی
سلام.امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و امیدوارم بتونم براتون همیشه مطالب جدیدی رو آماده کنم.
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 4:34 PM ::  نويسنده : محمد       

یک شرکت تازه تاسیس تجهیزات موبایل در حال برنامه ریزی برای استفاده از موبایل های هوشمند و تکنولوژی RFID است، تا به شما در پیدا کردن دسته کلید، ریموت کنترل تلویزیون و درب گاراژ، شارژر موبایل و یا هر ابزار کوچک دم دستی گم شده دیگری کمک کند. تگ های RFID امروزه کاربرد نسبتا وسیعی پیدا کرده اند و با قیمت بسیار مناسب (کمتر از یک دلار) قابل تهیه هستند. معمولا هم به راحتی آنها را بر روی هر ابزار و وسیله ای (بدون توجه به جنس آن) می توانید بچسبانید. تنها بخش داستان که ممکن است دم دست نباشد، اسکنر RFID برای پیدا کردن این تگ های همراه وسایل گم شده شما است!



ادامه مطلب ...


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 4:29 PM ::  نويسنده : محمد       

اهکار‌های حافظت اطلاعات و مکان یابی گوشی بعد از سرقت


از دست دادن گوشی تلفن همراه برا اثر سرقت یکی از تلخ ‌ترین تجربیات هر فرد است. بیشتر افراد تا حد زیادی به گوشی خود وابسته‌اند و این تعجبی ندارد، چراکه این دستگاه همیشه و همه روزه همراه ماست. وسیله‌ای که با آن بازی می‌کنیم، به کارهایمان می‌رسیم، ارتباط برقرار می‌کنیم و تقریبا بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم. وقتی چنین دوست عزیزی را از دست می‌دهیم، کارهای روزمره را دیگر براحتی گذشته نمی‌توانیم انجام دهیم و در شرایطی حتی می‌تواند باعث تغییر مسیر زندگی‌مان شود.

 



ادامه مطلب ...


اپل از زمان عرضه آیفون در سال ۲۰۰۷ از گوگل مپز بر روی محصولات خود استفاده کرده است. حتی در زمان معرفی اولین آیفون، اریک اشمیت مدیرعامل سابق گوگل همراه با استیو جابز روی صحنه حضور یافت.

اما رابطه دو شرکت به دلیل موفقیت گوگل در عرضه سیستم عامل موبایل ویژه خودش (اندروید)، کم کم تحلیل رفته و کاهش یافت. و اکنون سایت 9To5Mac از استفاده اپلیکیشن نقشه ویژه اپل در نسخه اصلی بعدی سیستم عامل موبایل اپل (iOS 6) خبر می دهد. کاری که باعث پایان اتکای این کمپانی به محصول گوگل مپز یک همسایه کوپرتینویی خواهد شد.


 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 4:26 PM ::  نويسنده : محمد       

حدس و گمان درباره جزئیات احتمالی که اسمارت فون گرانقیمت و معرفی نشده ال جی را احاطه کرده اند، همراه با عکس های لو رفته، نشان از آن دارد که احتمالا این محصول فوق العاده ال جی، رقیب دردسر سازی برای One X اچ تی سی و S III سامسونگ خواهد بود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 10:27 AM ::  نويسنده : محمد       

دوست داشتید تلفن شما شارژر بی سیم داشت؟ Powermat محصولی از شرکت دوراسل است که این وعده را به شما می دهد که می تواند بسیاری از تلفن های هوشمند را دارای شارژ بی سیم کند. کافی است یکی از این WiCC ها را به پشت باطری تلفن تان متصل کنید. (این کلمه مخفف کارت شارژ بی سیم یا همان Wireless Charging Card است.) تا ارتباط بی سیم بین گجت شارژر و باطری تلفن شما برقرار شود.

این کارت در واقع صفحه ای باریک و نازک است که به باطری می چسبد و امکان شارژ بی سیم را به باطری اضافه می کند. البته سال ها است که چنین فناوری در عمل وجود داشته است اما دوراسل روی بهینه سازی آن کار کرده و حالا در نمایشگاه امسال ادعا می کند که به یک محصول کاملا کاربردی و قابل مصرف تبدیل شده است.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام به این وبلاگ خوش اومدید امیدوارم ازش راضی باشید. راستی نظر یادتون نره!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها و دانستنی های علمی و آدرس bright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 32807
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content