خبرها و دانستنی های علمی
سلام.امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و امیدوارم بتونم براتون همیشه مطالب جدیدی رو آماده کنم.
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 1:10 PM ::  نويسنده : محمد       

 

اینکه وسط روز شارژ موبایل تان ته بکشد، می تواند حسابی دردسر ساز و مشکل آفرین باشد. و وقتی داستان بدتر می شود که شما مجبور باشید بقیه روز را دور از پریز برق و شارژر (یا زمان لازم برای شارژ) بگذرانید و کارهای تان به دلیل خاموش شدن تلفن همراه عقب بیفتند. قبلا درباره راه حل آبی این مشکل صحبت کرده بودیم. و حالا قرار است محصول جدید گازی به بازار بیاید که شما را از شر جستجوی خسته کننده به دنبال پریز برق در طول روز نجات دهد.
 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 1:9 PM ::  نويسنده : محمد       

 

چندی پیش از رونمایی و عرضه کارت گرافیک قدرتمند GTX 690 صحبت کردیم که به دو واحد GPU کپلر مجهز بوده و با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می گردد. حال شرکت انویدیا مدل جدیدی از کارت های گرافیک قدرتمند جی فورس را با قیمتی پایین تر و مجهز به یک واحد ۲۸ نانومتری کپلر عرضه کرده است.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 1:6 PM ::  نويسنده : محمد       

 

حتما این صحنه را در فیلم های سینمایی زیاد دیده اید که پلیس، جاسوس ها یا کاپتان کشتی فضایی نیاز دارند که تصویری را با جزئیات بالا ببینند، پس رهبر گروه روی نقطه خاصی از عکس دست گذاشته و می گوید: «نزدیک تر برو، کیفیتش رو بهتر کن». آنگاه با تکیه بر جادوی هالیوود، به محض زوم کردن تصویری بزرگ و کاملا شفاف از متهم یا مجرم روی صفحه ظاهر می شود.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 1:4 PM ::  نويسنده : محمد       

 

هنگامی که ویندوز ۹۸ رو نمایی شد، مایکروسافت این ویندوز را روی سی دی و بعد از آن هم ویندوزهای بعدی را روی DVD منتشر کرد.


ممکن است افراد دارای لپ تاپ هایی باشند که از درایو نوری برای نصب ویندوز برخوردار نیستند و در نتیجه برای نصب ویندوز به مشکل بر بخورند. اما ویندوز جدیدی که امروزه همه جا صحبت از آن است، ویندوز۸ است.


 






 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 9:54 AM ::  نويسنده : محمد       

 

 پرده برداری از ساعت هوشمند جدید سونی


شرکت سونی از ساعت هوشمند جدید خود پرده برداری کرد. این ساعت اندرویدی اولین بار در نمایشگاه CES معرفی و به نمایش گذاشته شده بود. قیمتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده ۱۵۰ دلار می باشد و این ساعت با هدف اتصال به اسمارت فون های اندرویدی طراحی و تولید شده است.

SmartWatch سونی بوسیله بلوتوث به اسمارت فون اندرویدی شما متصل شده و بعد از اتصال به کاربر این امکان را می دهد تا بعضی از کارهای مختلف خود را بطور مستقیم از روی ساعت انجام دهد. از جمله این کارها می توان به خواندن پیام های متنی، ایمیل ها و حتی مدیریت تماسها اشاره کرد.

برروی این ساعت هوشمند، صفحه نمایش ۱.۳ اینچی OLED که صفحه نمایشی لمسی است قرار داد که رزولوشن آن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل می باشد. همچنین برروی این ساعت به شما پیامها و تماسهای دریافتی را بصورت vibrating یا لرزش اطلاع می دهد.

 



 
درباره وبلاگ

سلام به این وبلاگ خوش اومدید امیدوارم ازش راضی باشید. راستی نظر یادتون نره!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها و دانستنی های علمی و آدرس bright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 32804
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content