خبرها و دانستنی های علمی
سلام.امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و امیدوارم بتونم براتون همیشه مطالب جدیدی رو آماده کنم.

بافت فیبروز یا بافت جوشگاهی یا همان scar، بافتی است که بعد از حادثه دیدن در قمستی از بدن تشکیل می شود. دقیقا مثل بافتی که بعد از زخم شدن دستها در محل جوشگاه زخم ایجاد می شود. چنین اتفاقی بعد از حمله قلبی در بافت عضلانی قلب هم می افتد و در آنجا بافت فیبروز (جوشگاهی) به درد نخوری تشکیل می شود که می تواند در فعالیت قلب هم مشکل ایجاد کند.



پیش از این مرسوم بود که برای ترمیم چنین بافتهایی، مقداری سلول بنیادی به داخل ضایعه یا محل مورد نظر تزریق می کردند و نتایج شگفت انگیز آن را می دیدند. دیگر کار به جایی رسیده بود که محققین سرنگ پر از سلولهای بنیادی به دست گرفته بودند و آن را به درون بافتهای مختلف بدن در شرایط متفاوت تزریق می کردند تا ببینند چه اتفاقی می افتد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 10:38 AM ::  نويسنده : محمد       
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 9:39 PM ::  نويسنده : محمد       

تعريف مدرن فرقه ، کنترل ذهن و تکنيک هاي عضويت دگيري فريب دهنده ، است . به عبارت ديگر ، فرقه ها به مردم حقه مي زنند تا آنها را جذب کنند و فريب دهند تا در فرقه بمانند . اين تعريفي است که اغلب مردم با آن موافقند ، البته غير از خود فرقه ها.
شيطان پرستي يکي از اين فرقه هاست که برخي به آن پيشينه هزاران ساله مي دهند و دليل آن را نيز پرستش هر موجود داراي قدرت توسط مردمان هزاران سال پيش و يا در نظر گرفتن دو خداي ضد هم يعني خداي خير و شر مي دانند . شيطان پرستي دنيايي را ترسيم مي کند که هيچ روزنه اميدي براي آن متصور نيست . به همين جهت شيطان پرستي را جهان تاريک مي گويند . شيطان پرستي حقيقتي را جستجو مي کند که در اين جهان يافت نمي شود . شيطان پرستي به معني پرستش شيطان به عنوان قدرتي فوق العاده و بسيار قوي تر و موثرتر از نيروهاي خوب دنيوي همچون خداست . در شيطان پرستي شيطان به عنوان نماد قدرت و حاکميت بر روي زمين ، قدرتي به عنوان برترين قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و اين دنيايي را که به عنوان دوخ برشمرده مي شود قانونمند مي کند . در شيطان پرستي غير از استفاده از شيطان به عنوان قدرت تاريکي و قدرت مطلق از نيروها و اجنه و روح هاي پليد و شيطاني نيز براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي شود و در نهايت معناي شيطان پرستي ، پرستش قدرت پليدي است(گزيده اي ازويکي پديا) .



ادامه مطلب ...


شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 9:31 PM ::  نويسنده : محمد       

 

شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. آنها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌‌دانند. شیطان پرستی را در گروه “راه چپ” مخالف با “راه راست” طبقه بندی می‌کنند. دست چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند. و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگتر بدست می‌‌آورند. لاوییان‌ها در واقع خدایی از جنس شیطان و یا خدایی دیگر را برای خود قائل نیستند. آنها حتی از قوانین شیطان نیز پیروی نمیکنند. این جنبه اعتقادی آنها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می‌شود و عموما آنها را افرادی میشناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می‌کنند.شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموما بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش‌های ادیان گذشته اجتناب می‌کنند و بیشتر گرایشات خودپرستانه دارند. به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می‌بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده‌گرایی و یا خودمحوری و جادومحوری هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. این یک جریان وارونه سازی را نشان می‌دهد. بر این مبنا شیطان پرستان به دو گروه اصلی شیطان پرستان فلسفی و شیطان پرستان دینی تقسیم بندی می‌شوند.تاریخچهمفهوم شیطان در طول قرنها مورد مکاشفه قرار گرفته است. در اصل در سنت مسیحیان جودو، شیطان به عنوان بخشی از آفرینش دیده شده است که در برگیرنده قانونی است که می‌تواند در مقابل خواست خداوند مخالفت کند و با اختیار تام خود، قادر است مبارزه طلب باشد. (یادآور یکی از تفسیرهای یهودی که می‌گوید تنها زمانی که پتانسیل توانایی تخلف از خواست خدا را داشته باشید و با او مخالفت نکنید موجودی بسیار خوب خواهید بود) در خلال قرنها این مفهوم به مخالفت صرف علیه خداوند تحریف شده است.




ادامه مطلب ...


شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 2:47 PM ::  نويسنده : محمد       
 
درباره وبلاگ

سلام به این وبلاگ خوش اومدید امیدوارم ازش راضی باشید. راستی نظر یادتون نره!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها و دانستنی های علمی و آدرس bright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 32808
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content